News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
340 Guests, 0 Users

te koop op Le Bon Coin

Started by bosuit, September 19, 2009, 21:25:24 PM

Previous topic - Next topic

mctommi

Ruit aan de zijde is te kort voor AKL.......leuke AK, het geld zeker waard........
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

marcopr

Ben wel benieuwd naar de achterbankconstructie....

Geert

't is een kwestie van geduld........

mctommi

Voor als je een 2CV wilt ombouwen tot 250..........grijp je kans !

http://www.leboncoin.fr/voitures/505297708.htm?ca=16_s
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Of als leuke opbergkast of tuinhuisje ;)
Dichter bij huis staan ook weer paar op marktplaats en 2cv markt

mctommi

Die Glaçauto is leuk op MP !!! Hoop werk maar niet duur en al in NL :)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

marcopr

Toch wel een leuk hutje die aanhanger, ben benieuwd naar de binnenkant. Staat er pas twintig jaar.
Een soort van Babette met originele onderdelen. Leuk project!

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Dit zijn aparte azu deurtjes. Lijkt zowaar origineel maar denk dat er een plaatwerker creatief aan het lassen is geslagen

http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/524798859.htm?ca=22_s


marcopr

Er zijn mensen die er meer verstand van hebben dan ik, maar ik dacht niet dat ze zo standaard uit de fabriek zijn gekomen.
Het hoe en met name het waarom houdt me wel bezig.

Geert

Zo te zien toch origineel , maar Tom weet vast meer ...
De verkoper zegt wel : Rares dans cet état avec petites vitres décentrées
Dus dat is hem ook al opgevallen .
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Dat heb ik nog noooooiiiittt gezien, maar lijkt me niet origineel, de raampjes zitten "plat" in het portiertje, de originele hebben een verzetje in het blik naar binnen toe.
Dit zou je in het echt moeten bestuderen eigenlijk. Deurtjes ZONDER raampjes heb je ook niet gehad voor zo ver ik weet. Beetje vreemd...... maar het is allemaal wel erg "dans son jus", dus als er een lasser aan de slag is geweest, dan wel hééééééél lang geleden. Ben benieuwd wat het moet kosten :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Inderdaad Tom dan is het wel erg netjes gedaan. Blijf het ook een vreemde vinden en had dit nog niet eerder zo gezien.
Wie weet wel speciaal gefabriekt voor een azu die precies in het midden een ...vat wijn?.. vervoerde en zo toch zicht naar achteren verkreeg door ze aan de buitenranden te zetten.

Geert

't is een kwestie van geduld........

Geert

't is een kwestie van geduld........

Tags: